Aynalar / Mirrors ( 2008 ) Vizyondaki Filmler Fragman Trailer Teaser Fragmanı

Aynalar / Mirrors ( 2008 ) Vizyondaki Filmler Fragman Trailer Teaser Fragmanı


Yapım : 2008, ABD
Tür : Korku / Kısa Film
Yönetmen : Alexandre Aja
Senaryo : Alexandre Aja, Grégory Levasseur
Oyuncular : Kiefer Sutherland, Paula Patton, Amy Smart, Julian Glover, Jason Flemyng, Mary Beth Peil, Erica Gluck, Cameron Boyce, John Shrapnel, Josh Cole, Tim Ahern, Ezra Buzzington, Ioana Abur, Aida Doina, Darren Kent, Bart Sidles, Jaymes Butler
Yapımcı : Alexandre Aja, Grégory Levasseur, Marc S. Fischer
Görüntü Yönetmeni: Maxime Alexandre
Müzik : Javier Navarrete
Süre : 1 saat, 55 dk.
Gösterim Tarihi : 22 Ağustos 2008

Filmin resmi web sitesi


Filmin Konusu:
Ben Carson (Kiefer Sutherland) önceleri hayatı yolunda giden bir polis memurudur. Meslektaşı olan NYPD polisini yanlışlıkla vurmasının üzerinden yaklaşık olarak bir yıl geçmiştir ve bu kaza hem işine mal olmuş hem de alkol ve öfke problemini doğurmuştur. Ben, durumunun ailesi ve çocukları açısından da dayanılmaz hale gelmesiyle ablasının yanına, Queens’e, yerleşir.

Hayatını bir düzene sokup, ailesini bir araya getirme konusunda iyiden iyiye ümitsiz hale gelir ve Mayflower adlı süpermarkette gece bekçiliği yapmaya başlar. Bir zamanların zenginlik ve ihtişam sembolü olan mağaza, birçok masum insanın hayatına mal olmuş büyük yangın sonrası batmış bir hayalet gemiden farksız haldedir.

Mağazadan arda kalan ürkünç görüntüler arasında devriye gezen Ben, Mayflower duvarlarındaki süs aynalarla ilgili bir gariplik sezer. Aynalar üzerinde yanıp sönen ışıklar arasında Carson korkunç görüntülerle karşı karşıya kalır.

Aynalar geçmişe dair korkunç görüntülerle dolu olmakla beraber, gerçekleri de çarpık biçimde göstermektedir. Aynadaki görüntüsü işkenceye uğramakta olan Carson’ın bedeni acıyı, işkenceye gerçekten maruz kalmışçasına hissetmektedir. Eski polis Ben, kendisini birden içindeki şeytanlarla ve görüntüsü tutsak alınıp kaslarının kasılıp vücudundan kanlar akmasına, nefesinin daralmasına sebep olan görüntülerle boğuşurken bulur.

Ben’in sempatik ama kuşkucu kardeşi Angela (Amy Smart) bu garip ‘kabus’ları kardeşinin stresine ve kazadan dolayı kendisini suçlu hissetmesine bağlar. Fakat NYPD’de sözde medikal araştırmacı olarak çalışıyor olan, boşandığı karısı Amy (Paula Patton) daha da acımasız davranacaktır. Kocasının kararsız davranışlarından korkmaya başlamıştır artık ve bu korku aileyi ondan daha da uzaklaştırır.

Hayatlarında birden daha da korkutucu şeyler belirir; günlük yaşamlarını da mahveden, aynaların arasında hapsolmuş yansımalar… Mayflower’da aniden ortalıktan kaybolan bir görevlinin izlerini sürmeye başlayan Carson, olayların gördüğü şeylerle bağlantılı olduğunu düşünmeye başlar ve fark eder ki şeytani ve ruhani bir güç kendisini ve ailesini tehdit etmek üzere aynaları bir yol olarak kullanmaktadır.

Ailesini bu beladan kurtarmak için aynaların arkasındaki sır perdesini çözmek zorunda olan Carson, şimdiye dek görülmüş en korkunç şey olan bu gücü yenmek için karısı Amy’i de ikna etmek zorundadır






About these ads

17 Yanıt

  1. izlediğimm en gzl korku filmiydi..! tavsye edermm!..

  2. woww film spr bişe herkese tavsiye : izleyin bu harika seyi..

  3. Mnayyak bi film bana göre korku deil ama izledklerm içinden en iyisiydi

  4. super korkunç bi film ama çok çok çok guzel ama tırstım harika yorumlarımla ben size selam gonderiom muck muck

  5. beN izLedim süper ötesi bir fiLM korkunç,ürkütüCü ama süperrrrr izLemeniZi tavsiye eDerimm

  6. bu film türkçe dublajlı mı yoksa alt yazılı mı izlediniz

  7. ulan mal alt yazılı izlemezsen ne zevki kalır tabikide altyazılı!
    o çığlıklar, o bağırıslar türkçemi izlencek bidaha duymiyim haaaa XD yine selamlar muck muck

  8. Dostum tamam doğru altyazılı izlemek daha orjinal olur ancak, şu anda dublajın da ne noktaya geldiğini biliyoruz, gerçekten orjinali aratmayacak dublajlar ve sesler yapılabiliyor.

  9. bn daha izLemedm ama izLicm fragmanı çoq qorqunç

  10. merak ettim bu filmi .izlemek istiyorum güzele benziyor

  11. karının agzını ayırdıgı sahne ah karnım acıktı yaffffff kesinlikle izleyin…

  12. yorum yapan arkadaslar bırbırınızle iletısım cok komık yaw ben izlemedım
    izlıcem ama ayrıca basroldekı aktör kıefer cok sevıyorum
    24 dizisinde uynuo
    tavsıye ederım

  13. kadın agzını ayırıyoda o mtarafını tam gostermıo sankı

  14. ben bu filmi 4 kez izledim tek kelime ile mütiş…izlemek isteyenlere tavsiyem kalabalıkla izleyin;belki daha az korkarsınız……..

  15. offfffffffffffffffffffffffffffffff bittim bu filme ya süper korkunç bişi izledikleriminn arasında en perfect ti yani ama biraz da mide bulandırıcı idi x(

    ama qüzeLdi yağğğğniiiyyy :D

  16. çok bomba bir film… adama çok acıdım inşallah devamı vardır.

  17. allahımm bu nasil bir film popomdaki kıllar tiken tiken oldu eminim izleyecek olan insanlarında öyle olu

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: